ESPA banner

Ψηφιακή συνεργασία & Συναντήσεις κατά την παροχή υπηρεσιών (Τήρηση Βιβλίων, Ιδιώτες, Ομογενείς κλπ)

Σε συνέχεια του άρθρου μας Τηρηση Βιβλίων και Στοιχείων περιγράφουμε Ψηφιακή & Φυσική συνεργασία κατά την τήρηση των βιβλίων

Συναντήσεις

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα καθορίζονται σύντομες συνατήσεις προκειμένου να συζητείται η πορεία της επιχειρήσης και η άμεση επίλυση προβλημάτων. Με την διά ζώσης συνάντηση λύνονται πολλά προβλήματα και διευκολύνεται η συνεργασία.
Παρόλα τα πλεονεκτήματα δεν είναι πάντοτε δυνατό ή οικονομικό να γίνονται συχνά συναντήσεις. Με την επιστημονική μας καταρτιση και την τεχνογνωσία μας έχουμε βρεί αποδοτικούς τρόπους να μετριάζουμε τυχόν θέματα της εξ' αποστάσεως συνεργασίας μεσω την χρήσης των νέων τεχνολογιών.

Πανεπιστημιακή Ερευνά Σχετικά με την διαδικτυακή λογιστική & συνεργασία μέσω διαδικτύου

Το έτος 2008, ο υποφαινόμενος συγγραφέας του άρθρου και λογιστής έκανε έρευνα στο Πανεπιστήμιο London School of Economics υπό την επίβλεψη του καθηγητή Ian Angell σχετικά με το πώς συνεργάζονται συνάδελφοι Βρετανοί Λογιστές, Τηρητές Βιβλίων και Eπιχειρηματίες μέσω του διαδικτύου. Τo αποτέλεσμα της έρευνας πραγματικών περιπτώσεων (case studies) έδειξαν ότι υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας από απόσταση με την χρήση ειδικών τεχνολογιών, χωρίς προηγούμενη γνωριμία των προαναφερόμενων επαγγελματιών.

Τα στοιχεία έδειξαν επίσης ότι απαραίτητο στοιχείο είναι η ύπαρξη εμπιστοσύνης και συχνής επικοινωνίας, αλλά και ότι οι επαγγελματικές συστάσεις λειτουργούν θετικά στην δημιουργία συνεργασιών.

Επιπροσθέτως μέσω διατριβής σε θεωρία περι "Οργανωσιακών Πληροφοριακών Υπηρεσιών" τών μελετητών Carsten Sorencen και Lars Mathiassen αναπτύξαμε αποδοτικές μεθόδους συνεργασίας μέσω διαδικτύου και νέωων τεχνολογιών που μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα της συνεργασίας όπως θα διαπιστώσετε στην συνέχεια.

Ψηφιακή Συνεργασία μέσω Διαδικτυακού τόπου

Μέσω ειδικού διαδικτυακού τόπου ο πελάτης είναι σε θέση να ενημερωνεται συνεχώς για την πρόοδο με "μηχανισμούς παθητικής ενημέρωσης" (Passive awareness mechanisms) για πληροφοριακό υλικό όπως:

  • Ψηφιακή βιβλιοθήκη εγγράφων και παραστατικών
  • Υποβληθείσες φορολογικές δηλώσεις
  • Πρόοδο ενημέρωσης των βιβλίων
  • Πρόοδο διεκπεραίωσης εργασιών
  • Αποτελέσματα περιόδου
  • Φορολογικές υποχρεώσεις με χρονοδιάγραμμα διεκπεραίωσης αυτών

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να δει, ανά πάσα στιγμή, το αποσταλέν υλικό και αν αυτό έχει επεξεργασθεί. Με την Ηλεκτρονική - ψηφιακή διακίνηση και με την χρήση ενός σαρωτή (Scanner) και σύνδεσης στο διαδικτυο (Internet), ο πελάτης διαβιβάζει τα παραστατικά κατ' ευθείαν σε μία κοινή ψηφιακή βιβλιοθήκη (Διαδικτυακό τόπο), με ασφαλή σύνδεση, όπου έχει πρόσβαση μόνο ο ίδιος και το προσωπικό που αναλαμβάνει την επεξεργασία των δεδομένων, με διαβαθμισμένη, εάν χρειάζεται, πρόσβαση.
Η μέθοδος αυτή δίνει την δυνατότητα

  • στον πελάτη να ενημερώνεται με τον πλέον οικονομικό τρόπο,
  • οργάνωσης της επικοινωνίας
  • ελαχιστοποίησης του χρόνου απασχόλησης σε τετρημένα θέματα
  • μεγιστοποίησης του χρόνου απασχόλησης σε στρατηγικής σημασίας θέματα

Είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνιών διευκολύνοντας την συνεργασία και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Παραλαβή Παραστατικών από τον χώρο του πελάτη

Με την διακίνηση των φωτοαντιγράφων παραστατικών, αναλαμβάνουμε την παραλαβή τους από τον χώρο του πελάτη και την επεξεργασία τους στο χώρο μας. Στη συνέχεια τα αποτελέσματα της επεξεργασίας αναρτώνται στον διαδικτυακό τόπο ή διαβιβάζονται στον πελάτη με κοινά αποδεκτό τρόπο.

Με την διακίνηση των πρωτότυπων παραστατικών, ομοίως αναλαμβάνουμε την παραλαβή τους από τον χώρο του πελάτη και την επεξεργασία τους στο χώρο μας. Στη συνέχεια τα αποτελέσματα της επεξεργασίας μπορεί να αναρτώνται και σε διαδικτυακό τόπο τα δε παραστατικά επιστρέφονται στον στον πελάτη με τρόπο κοινά αποδεκτό.



επιστροφή στην κορυφή